KIDS

KIDS

vrijdag 3 juli 2015

Broek voor de mama, cirkelrok voor Mila

Ik volgde samen met Tine van Eekhoorntjesland een workshop om een broek voor onszelf te maken. Laat ons zeggen dat de uitdaging groot was gezien dit een kledingstuk is dat ik met de grootste moeite vind in de winkels. Maar laat ik nu net van uitdagingen houden. Ik koos voor een druk stofje van Soft Cactus (te vinden bij Eekhoorntjesland) en ging aan de slag.

Alles verliep goed tot op het einde bleek dat mijn linkerpijp een heel stuk korter was dan de rechter ... de moed zakte me toch even in de schoenen. Er bleek een fout patroon gebruikt te zijn ... Enfin, ik zetter een stukje aan en dankzij de drukke print valt het helemaal niet op. De broek zit echter super goed, ideaal, nooit gedacht! Hier volgen er nog van!

Ik had nog een lapje over om een bijpassend cirkelrokje te maken voor Mila. Wat vond ze het super dat mama en zijzelf in eenzelfde stofje konden rondlopen .... TROTS!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten