KIDS

KIDS

dinsdag 23 juli 2013

Kleine probeersels!

De smaak had ik helemaal te pakken!

Ik moest en zou mijn naaimicrobe verder ontwikkelen. Ik kon de machine van mijn mama enkele weken bij mij thuis gebruiken en begon eraan.  Ik vroeg enkele gemakkelijke projectjes aan mijn nicht Sofie en begon eraan.
 

Het was zoeken en ploeteren en opnieuw proberen maar het resultaat mocht er wel zijn (al zeg ik het zelf). Met een zwangere zus in het verschiet, zullen deze babymutsjes nog goed van pas komen. Na de mutsjes kwamen de slabbetjes aan de beurt. De restjes tricot van moederlief werden omgetoverd tot leuke babyspulletjes!

 


En ik, ik had de microbe heel hard te pakken, lag 's nachts na te denken over volgende projectjes en ging op zoek naar leuke, eenvoudige patroontjes!


Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten