KIDS

KIDS

woensdag 7 mei 2014

START

"Zou jij geen blog beginnen?", zei manlief een tijdje geleden tegen mij.
Ik zei niet ja en niet nee en liet de idee een tijdje voor wat het was. Tot dit eigenste moment waarbij ik dacht: 'waarom ook niet?'

En voila, hier ben ik dan!
Ik ben Nele Brouckaert, 32 jaar, vrouw van een lieve man en mama van 2 lieve en actieve kabouters: Mila en Akke. Ik hou van retro en vintage en creatief bezig te zijn.

Een jaar geleden werd ik ingewijd in de 'wondere wereld' van het naaien en sindsdien kan ik mijn naaimachine niet meer missen! Om mijn creaties, ideeën, interessante websites en eigen hersenspinsels een beetje te bundelen, leek een blog mij een leuk idee! Daarom neem ik jullie met veel plezier mee in mijn creatieve ontdekkingen en creaties. Ik ga ook een stukje terug in tijd zodat alles van bij het begin hier terug te vinden is!

Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten